Εξαιτίας της διακοπής των εργασιών, ελλοχεύουν κίνδυνοι τόσο για το περιβάλλον όσο και για την ασφάλεια των εργασιών, αλλά και των μετακινήσεων. Μάλιστα, οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση της παλαιάς εθνικής οδού, από τα βαριά οχήματα, καθώς ανεξάρτητα από το επίπεδο ασφάλειας που έχει επιτευχθεί, διατηρεί τους κινδύνους πτώσης μικρών βράχων και άλλων υλικών στην άσφαλτο με απρόβλεπτες συνέπειες. Ήδη η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» ανακοίνωσε ότι θα διακόψει την κυκλοφορία από 7 έως 10 μέρες μέσα στον Νοέμβριο για την καθιερωμένο εξαμηνιαίο προληπτικό έλεγχο.
«Η παράκαμψη της κοιλάδας των Τεμπών έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 70% σε ό,τι αφορά το τεχνικό μέρος. Υπάρχουν όμως μια σειρά ανοιχτές πληγές όπως εκσκαφές, τεράστιοι σωροί υλικών εκσκαφής, σήραγγες χωρίς ολοκληρωμένη επένδυση και φρεάτια εξαερισμού. Όλα αυτά ενέχουν τον κίνδυνο μη αναστρέψιμης οικολογικής βλάβης» δήλωσε στην εφημερίδα ο μηχανικός περιβάλλοντος για το έργο, Ζήσης Αργυρόπουλος.
Η ανάδοχος εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» δηλώνει ότι οι εργασίες σταμάτησαν στις αρχές του Ιουνίου 2011, εξαιτίας της παύσης της χρηματοδότησης από τις τράπεζες από τον Οκτώβριο του 2010. Οι τράπεζες σταμάτησαν τη χρηματοδότηση του έργου, καθώς θεωρούν ότι δεν είναι βιώσιμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου